Recreatieve afdeling

De Recreatieve Afdeling stelt wandelaars in de gelegenheid elke maandagochtend en elke donderdagmiddag (uitgezonderd feestdagen) een wandeling van ongeveer 10 kilometer te maken. Ook kan er elke maandagochtend en woensdagochtend (uitgezonderd feestdagen) een wandeling van ongeveer 5 kilometer worden gemaakt. Verder kan er elke woensdagochtend (uitgezonderd feestdagen) een wandeling van ongeveer 3 kilometer worden gemaakt. Er zijn vier locaties (Ginneken, IJpelaar en twee in Heuvel) waar men kan starten. De kosten bedragen 1,00 per keer. Ook kan men lid worden van deze afdeling. Leden betalen alleen contributie. Voor de hoogte van de contributie zie menu “De Vereniging >> contributie”

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Hans v.d. Bruggen

Recreatief Wandelen Onder Leiding van Bep v/d Westen

Locatie Ginneken:
Iedere maandagochtend (feestdagen uitgezonderd) wordt er gestart om 9.45 uur voor de afstand 5 km door de snellere lopers en om 9.50 uur voor de afstand 5 km voor de langzamere lopers vóór restaurant Bouvigne Paradijs,
Bouvignelaan 3 in Breda-Zuid (wijk Ginneken) en om 10.00 uur voor de afstand 10 km vanaf de Ginnekenmarkt in Breda-Zuid (wijk Ginneken) vóór café Boerke Verschuren.
Stalling voor fietsen is aanwezig. Parkeerruimte voor auto’s is in de directe omgeving. Stadsbuslijn 7 (richting Nieuw-Wolfslaar) en streekbuslijn 132 hebben hun halte aan het Valkeniersplein en buslijn 6 (richting Meersel-Dreef) aan de Duivelsbruglaan.
Begeleiders: Corrie de Weerd (5km), Liévine Peeters, Ine de Munk en Hans v.d. Bruggen (10km; bij toerbeurt).

Locatie Heuvel:
Iedere woensdagochtend (feestdagen uitgezonderd) wordt er gestart om 9.30 uur voor de afstanden 3 en 5 km vanaf het Huis van de Heuvel, Mgr. Nolensplein 1 in Breda-West (wijk Heuvel).
Iedere donderdagmiddag (feestdagen uitgezonderd) wordt er gestart om 13.30 uur voor de afstand 10 km vanaf het Huis van de Heuvel, Mgr. Nolensplein 1, in Breda-West (wijk Heuvel).

Stalling voor fietsen is aanwezig. Parkeerruimte voor auto’s is in de directe omgeving. Stadsbuslijn 4 (richting Princenhage) heeft zijn halte aan het Mgr. Nolensplein.
Begeleiders: Anja de Haaij (3 km), Liévine Peeters (5 km) en Anny van Lint (10 km).

Locatie IJpelaar:

Iedere woensdagochtend (feestdagen uitgezonderd) wordt er gestart om 10.00 uur voor de afstand 3 km vanaf het restaurant van Zorgcentrum de IJpelaar, Overakkerstraat 101, te Breda-Zuidoost (wijk Overakker). Stalling voor fietsen is aanwezig. Parkeerruimte voor auto’s is in de directe omgeving. Stadsbuslijn 7 (richting Nieuw-Wolfslaar) heeft zijn halte aan het Mariaplein.
Begeleiding (bij toerbeurt): Riekje van Markus, Ans Vreeswijk en Hans v.d. Bruggen.